עדכן או הקפץ את מודעתך לחץ כאן לפרסום מודעה לוח שותפויות ומשקיעים לוח עסקים למכירה


לחץ כאן למאמרים בנושא עסקים


נושא המאמר: קידום אתרים - ניהול תוכן
מאת צחר רותם
כ-1,130,000 תוצאות מנפק מנוע החיפוש "גוגל" כאשר מקלידים את שמו במנוע החיפוש עצמו. זה נכון, כמובן, לכתיבת שורות אלה. ככל שחולף הזמן, המספרים גדלים וגדלים ויחד עמם הניסיון לפצח את סודו של מנוע החיפוש הגדול והחשוב בעולם.

גוגל היה בשנים האחרונות לתופעה מרתקת, חסרת תקדים בהשפעתה על רשת האינטרנט והתנהלותה ? תופעה המלמדת לא רק על הרשת, אלא בעיקר על גולשיה. אלא שזה כבר נושא אחר לגמרי, בתחום אחרי לגמרי.

עולם הקמת האתרים הנו עולם ומלואו, הכולל מגוון רחב של תחומים. עם התרחבות השפעתו של גוגל הולך וגדל נתח אלה המתיימרים להתמחות בתחום המכונה "קידום אתרים". חברות שונות לקידום אתרים צצות מידי יום. במרכולתן של כולן פחות או יותר מוצר דומה: הסוד הגדול של גוגל, הנוסחה שמפצחת את קוד החיפוש שלו. ובמלים אחרות: תמורות סכום כסף נאה נביא את אתרך למחוזות האושר הווירטואליים, אי שם בעשירייה הראשונה של גוגל.

אז הנה חינם, ללא תשלום, סוד קטן על הסוד הגדול של גוגל: אף אחד - אבל אף אחד - לא מסוגל לחשוף אותו. לו ניתן היה לפצח את סודו הגדול של גוגל, הרי שהבסיס לקיומו היה נשמט באחת. לכן, מי שיטען בפניכם כי בידו הנוסחה הנחשקת ? טועה ובעיקר מטעה.

הסוד האמיתי הוא האמת. מה שגוגל מנסה לעשות הוא לדמות את האמת כפי שהיא נשקפת מעינו של הגולש הממוצע. מטרתו היא לדרג את האתרים השונים כפי שעושה זאת הגולש האנושי. זהו סוד קסמו וזהו גם סוד הצלחתו כנראה.

ואם זו מטרתו של גוגל, הרי שמטרת מפעילי האתר פשוטה מאין כמוה: להרשים את הספיידרים המפורסמים של גוגל, הסורקים את אתרי הרשת ללא הרף ובוחנים אותם. אתר מקצועי, מתעדכן, חי, נושם ואטרקטיבי עבור הגולשים הוא קידום האתרים האמיתי.

הסוד הקטן שמאחורי הסוד הגדול הוא ניהול תוכן מקצועי - בניית תפריטים נכונה, עריכת תוכן ייעודית לקידום אתרים, כותרות וכותרות ביניים נכונות, שמות קבצים בהתאם והחשוב מכל - הפקה מירבית של תוכן רלוונטי למלות החיפוש המוגדרות מראש.

שרותי ניהול תוכן טובים אינם עוד מותרות. זהו המתכון הבטוח לקידום אתרים בטווח הארוך. הם גם שיותירו את אתרכם במקום מבטחים, אי שם בצמרת, בכל זמן ובכל עת. ניהול תוכן ייעודי לקידום אתרים, עריכת תוכן מותאמת מדיה של הטקסטים, עיצוב מותאם רשת, קישורים מרובים ו"חכמים" ועוד ? כל אלה יביאו לתוצאה המצופה.

כי מאחורי הסוד הגדול מסתתרת אמת קטנה למדי: מה שטוב לגולשים - טוב גם לגוגל.

אודות הכותב:
עיתונאי לשעבר במשך 15 שנה, ממקימי אתר האינטרנט של "הארץ". במשך כשנתיים - הקמת מחלקת התוכן של קבוצת קונסיסט בישראל וניהולה. כיום - מנכ"ל חברת התוכן 3points המציעה סל פתרונות תוכן באינטרנט.

אתר החברה: www.3points.co.il

הבלוג שלי: http://contentman.wordpress.com


www.3points.co.il

כל הזכויות שמורות לשוק עסקים 2013     הבהרות משפטיות     מדיניות ביטולים     יצירת קשר     מפת אתר     מאמרים     קישורים     גרפולוגיה משפטית     אתונה     לונדון
    איי יוון